24 Haziran 2009 Çarşamba

Microsoft

Bir işe başlanıp da daha ilk günden izin alınır mı? Alınırmış efendim. Salı günü önemli bir görüşmem olduğunu söylediğimde, ben daha izin mevzuuna girmeden, "tamam, tamam, çarşamba gelirsin" dedi Başarsoft yetkilileri. E onlar böyle istiyorsa sorun yok demektir. İlk günden alınan iznin keyfiyle gittim yurduma, odama.

Salı günü baştan aşağı Microsoft görüşmesi gerginliği vardı üstümde. Halihazırda girdiğim bir iş görüşmesi yok. Başarsoft stajı da arkadaş kıyağı sayesinde oldu netice. Ne yapılır ne edilir bilmemek kötü, hemen "Google it!" mottosuyla hareket edip internetten iş görüşmesi araştırmalarına bakmaya başladım. Tahmin edersiniz ki, microsoft iş görüşmeleri araştırmasının sonucu pek iç açıcı değildi. Kafamda zilyon tane senaryo belirdi. Korkuyla ve heyecanla saatin 1 olmasını bekledim. Bu sırada da sürekli kendimi, "bişiy olmaz abi, olsa da tecrübedir, ne stres yapıyon ya" larla telkin ettim. E saat geldi çattı 1 oldu. Bindim CyberPark plazanın asansörüne ve 4. kata çıktım. Her katında yaklaşık 10 şirket barındıran plazanın son katı tamamıyla microsofta aitti. Çıkar çıkmaz beni takım elbiseli güvenlik karşıladı, bir deftere ziyaretçi imzamı attım, defterin kalınlığı ziyaretçinin bolluğu demekti.Güvenlik doğruca beni aldı ve kocaman, uzuncana bir toplantı odasına götürdü.

Ve beklemeye başladım. Ofis diğerlerine benzemiyor bir kere, baştan aşağı yeniden dizayn edilmiş. Toplantı odası da pek bir afilli, Süheyla Hanım geldi. Güleryüzün nasıl insanları rahatlattığını o zaman anladım:). Microsoft Türkiye'nin neler yaptığından bahsetti ve benim hayallerimi sordu. Anlattım tabi elimden geldiğince derdimi. Başarılı denilebilicek bir görüşmenin ardından gayet mutlu bir şekilde yurdun yolunu tuttum. Bu şu demek, staj günlüğü 4 eylül'e kadar vizyonda!

Hiç yorum yok: